חקירה לחשיפת בגידה

מערכת שורש  ב ניסן, תשפב  4/3/2022

מהו חוקר פרטי ומה תפקידו?
.......................

חקירה לחשיפת בגידה

צילום: pexels
פניות הקשורות לבגידה הופכות נפוצות יותר בקרב בני זוג בימינו, במיוחד בקרב אנשים שנפגשו לאחרונה באתרי היכרויות.
בני זוג רוצים לדעת, עוד לפני הקמת נישואין, אם האדם אתו יבלו את שארית חייהם נאמן להם באמת.

מיתוסים ועובדות על חקירת בגידה.
ישנם אנשים אשר חוששים שבן הזוג הנחקר עלול לגלות את החקירה שחושפת בגידה, או שחלילה החקירה תוביל לראיות לא חד משמעיות בבגידה ולדבר העלול להאשים את בן הזוג בבגידה למרות שהוא לא בגד בפועל והינו נאמן.

אולם המציאות היא, שלעיתים יש צורך לחקור בגידה, בין אם בחיפוש אחר עדות לבגידה לפני הנישואין ולפני מיסוד הקשר בן בני הזוג , ובין אם בקרב בני זוג השוקלים להתגרש ומבצעים את חקירת חשיפת הבגידה על מנת להחליט סופית באם לפרק את הקשר המשפחתי במידה ואכן התגלתה בגדיה או שלנסות ולשקם את הקשר במידה ואכן בן הזוג בון הם חושדים, אינו בוגד.

יש לעיתים אצל הלקוחות הפונים לחקירת בגידות, חשש בלתי סביר בחוקר הפרטי.

לעיתים, בן זוג ששוקל לשכור חוקר פרטי כדי לבדוק חשד לבגידה, חושש שהחוקר הפרטי ידליף מידע לבן הזוג אותו הוא רוצה לבדוק.
חששות כאלה הם לעתים קרובות בלתי סבירות מכיוון שחוקר פרטי בעל רישיון מטעם משרד המשפטים, מחויב לשמור על סודיות המידע, ועלול לאבד את רישיונו ובמקרים מסוימים לעמוד לדין פלילי אם יחשוף את המידע במיועד רק ללקוחו.

המחיר הנפשי הכרוך בגילוי בגידה
לגלות על בגידה של בן הזוג, הוא לעתים קרובות הסיוט הגרוע ביותר של בן זוג נאמן.
לא משנה אם לבן הזוג יש סימנים לבגידה, עצם גילוי הבגידה בפועל, יכול להיות הרסני.
המחיר הנפשי יכול להתבטא בצורה של כאב וסבל נפשיים, ייאוש ודיכאון.
האדם הנבגד עלול להרגיש חסר תקווה, מדוכא, מבודד, נטוש ומתבייש.
אנשים שנבגדו בדרך זו חשים פעמים רבות נבגדים בעצמם על כך שהם אינם מסוגלים לשלוט בהתנהגות של בן הזוג, וכועסים על בן זוגם הבוגד על כך שהרס את נישואיהם או מערכת היחסים שלהם.

מהן הדרכים לחקור בגידה?
ישנן דרכים רבות לערוך חקירות לאיתור וחשיפת בגידות וביניהן מעקבים על ידי חוקרים פרטיים, חקירות מדיה מקוונות, איתור מידע ממקורות שונים, דיבוב סודי של חבר, חקירות דיבוב חשאי ועוד.

חשוב שחקירת הבגידה תעשה על ידי חוקר פרטי בגידות וחוקרים פרטיים מוסמכים ובעלי ניסיון רב בביצוע חקירות אלו. חקירות המבוצעות באופן רשלני על ידי הצד הנבגד או גורמים שאינם מוסמכים לביצוע חקירת בגידות ואשר אין להם את הכלים והניסיון הדרושים לביצוע חקירות מורכבות ורגישות אלו, לא יביאו לתוצאות טובות ועלולות להביא לחשיפת החקירה כולה בפני בן הזוג אשר עליו היא מבוצעת..

חקירות מקצועיות לחשיפת בגידות, תתנהל ללא ידיעת הצד הבוגד ולרוב תיחשף רק בבית המשפט או בגישור, או אם בן הזוג יגלה את ממצאיו לבן הזוג הבוגד.

הכותב הינו בעלים ומנהל של משרד חקירות דיטקט המתמחה בחשיפת בגידות